BODEN -
het nieuwe magazine van Parador

parador_app_screen_01_Parador_Magazin_BODEN

Het begon met een idee: Een auteur, een cameraman en een fotograaf gaan op reis in Europa. Hun doel: Spannende verhalen over mensen en hun vloeren in hun mooiste thuis ter wereld samenstellen – tot een uniek klantenmagazine ontstaat. ›BODEN‹ vertelt in vijf grote fotoreportages van mensen en hun levenswerelden in Amsterdam en Parijs, in Hamburg, de Bretagne en het Burgenland. Op 144 pagina's ontmoeten we vriendelijke Japanners, traditiebewuste eenhoornfans en de exploitanten van een alternatieve kindermodefirma in een Hollands kerkschip. De vloer, waarop ze leven, voert als leitmotief eens in close-up, en daarna van op afstand door het boekje.

 

De naam van het magazine is daarbij programma, want de vloer staat steeds in het middelpunt en speelt bij alle verhalen een heel bijzondere rol. Het nieuwe magazine „Boden“ en de aanvullende App verschijnen jaarlijks in een Duitse en Engelse taalvariante.

 

 

Merkcommunicatie overschrijdt vandaag het loutere verstrekken van productinformatie", aldus het Hoofd Marketing Birgit Kunth, die bij Parador ook verantwoordelijk is voor het merkbeheer. „Ook het tijdperk van de puur subtiele verleiding is voorbij. Vandaag zorgt het samenspel van sterke krachten voor een groot effect. Hierbij horen in de toekomst meer en meer ook relevante belevenissen met het merk die onze partners en klanten enthousiast maken.“

Vanaf nu staat „Boden“ ook ter beschikking als App met korte verhaaltjes en achtergrondinformatie. 

parador_app_screen_02_Parador_Magazin_BODENeparador_app_screen_03_Parador_Magazin_BODEN

Please confirm your language in order to continue