Stop talking. Start planting.

Coesfeld, november 2011 – Parador en „Plant-for-the-Planet“ gaan een langdurige samenwerking aan.

Met de marktinvoering van Eco Balance start Parador de samenwerking met de Duitse milieuorganisatie Plant-for-the-Planet. Dit globale scholierennetwerk gaat terug op het initiatief van een indertijd 9 -jarige jongen uit Beieren, die de passiviteit van de volwassenen met betrekking tot de klimaatcrisis met actieve stappen voor de bescherming van de aarde wilde bestrijden.

Onder het motto „Stop talking. Start planting.“ trekt hij sinds 2007 met boomplantacties de aandacht op zich. Om andere kinderen enthousiast te maken, heeft hij academies in het leven geroepen waarin kinderen andere kinderen opleiden tot klimaatambassadeurs. De academies vinden in de hele wereld plaats. Plant-for-the-Planet heeft prominente steunverleners gevonden en werd met talrijke prijzen onderscheiden. Tot heden zijn reeds 3,5 miljoen bomen geplant en hebben meer dan 10.000 kinderen uit 15 landen en vier continenten de academies bezocht.

Parador steunt de kinderacademies en plant voor de marktinvoering voor elk verkocht pakket Eco Balance parket of laminaat samen met de kinderen een boom.

MEER INFORMATIE

WEBSITE VAN PLANT-FOR-THE-PLANET