Parador start nieuwe
corporate website.
Digitale merkaanwezigheid met nieuwe functies.

Coesfeld, 8 oktober 2014 – De onderneming uit Coesfeld, Parador, is nu met een volledig nieuwe corporate website online gegaan, die in elk aspect maatstaven zet: technologisch en opties „state of the art“ leidt ze de bezoeker met een weldoordacht concept, veel informatie en nieuwe functies snel en intuïtief naar de gewenste informatie.

Verglijkbare artikelen

Het wonder van Güssing

Naar het artikel

Flagshipstore als voorbeeld

Bij de opmaak van de website heeft Parador zich laten leiden door de idee van een „digitale flagshipstore“ waarin bezoekers het merk Parador in alle facetten kunnen beleven. Zo vinden ze, naast de voornaamste informatie en gedetailleerde productbeschrijvingen, ook ruimte-inspiraties, die de werking van een vloer in de ruimte visueel voelbaar maken.

Geleid door filters, die de meest uiteenlopende parameters en eigenschappen afdekken, is de oriëntatie op de website overzichtelijk. Dat geldt dankzij het „responsive (aanpasbaar) webdesign“ voor alle verschillende apparaten zoals smartphones, grote beeldschermen, tablet-PCs of laptops.

„We hebben veel aandacht geschonken aan de bedieningsvriendelijkheid", zegt Birgit Kunth, Hoofd Marketing bij Parador. „De bezoeker moet zich comfortabel en doelgericht over onze producten kunnen informeren. En om zich nóg dieper in onze merkwereld te kunnen dompelen, bieden wij in het 'magazinebereik' nog meer content aan, bijvoorbeeld over duurzaamheid, engagement en design.“ 

 

 

 

Please confirm your language in order to continue