Parador start consumentenmagazine BODEN

Coesfeld, maart 2014 – Parador heeft de eerste uitgave van een nieuw consumentenmedium gepubliceerd.

Het magazine met de titel „Boden“ vertelt op meer dan 100 pagina's de geschiedenis van een reis wiens visie het zoeken naar het mooiste thuis ter wereld is. De reis brengt de consument naar inspirerende plaatsen en mensen met unieke levensontwerpen - spannend verteld en exclusief gefotografeerd.

De naam van het magazine is daarbij programma, want de vloer staat steeds in de focus en speelt bij alle verhalen een heel bijzondere rol. Het nieuwe magazine „Boden“ en de aanvullende App verschijnen jaarlijks in een Duitse en Engelse taalvariante.

„Merkcommunicatie overschrijdt vandaag het loutere verstrekken van productinformatie", aldus het Hoofd Marketing Birgit Kunth, die bij Parador ook verantwoordelijk is voor het merkbeheer. „Ook het tijdperk van de puur subtiele verleiding is voorbij. Vandaag zorgt het samenspel van sterke krachten voor een groot effect. Hierbij horen in de toekomst meer en meer ook relevante belevenissen met het merk die onze partners en klanten enthousiast maken.“

parador_app_screen_01_Parador_Magazin_BODEN

Sinds 1 maart staat „Boden“ ook ter beschikking als App met korte verhaaltjes en achtergrondinformatie. De app vindt men in de App Store onder het zoekbegrip „Parador Magazin“, en kan daar gratis gedownload worden.

par_magazin_iPad_140227_cgi_sRGB