jovoto-uitschrijving: Vloer-idee met techniek-feature wint

Coesfeld, september 2012 – De winnaars van de door Parador uitgeschreven wedstrijd „Future Flooring Concepts“ werden nu gehuldigd.

In totaal tien designers konden zich over prijzen ten bedrage van in totaal 15.000 Euro verheugen. De winnaars werden uit de jovoto-deelnemers verkozen. Verder heeft Parador vijf bijzondere prijzen toegekend.

thumb08_09-2012_Jovoto_AusschreibungMeer dan 6000 creatieve mensen namen aan dit project deel: 184 ideeën en 1.500 ideeënversies voor toekomstige vloerbedekkingen werden tijdens de acht weken durende looptijd van de wedstrijd ingediend, met daarbij nog eens meer dan 7.500 commentaren en 11.000 beoordelingen. Daaruit bleek dat drie themablokken een grote rol spelen bij de inrichting van het toekomstige interieur: duurzaam geproduceerde materialen, technische features en individuele, op maat gemaakte oplossingen.

De winnaars

1. Ariadne van peterpeter: intelligente LED-techologie wijst de juiste weg

2. sugarcane van suyani: Vloerdesign uit suikerriet als snel nagroeiende grondstof

3. LENTICULAR Floor van matzfatz: De vloer schittert in verschillende kleuren, naargelang de gezichtshoek