HolzLand Hasselbach wint Plant-for-the-planet kinderacademie

Coesfeld, juli 2013 - In april had Parador alle handelspartners opgeroepen deel te nemen aan een prijsuitschrijving waarbij een kinderacademie van de scholierenstichting „Plant-for-the-Planet“ gewonnen kon worden.

thumb03-Kinderakademie_Hasselbach_pflanzen2-JPGUit talrijke kandidaten koos Parador de winnaar: De firma HolzLand Hasselbach mag zich op het aandacht trekkende evenement in haar vestiging in Göttingen-Rosdorf op 23 november 2013 verheugen. Parador draagt niet alleen de kosten van ongeveer 10.000 Euro, maar neemt ook de complete organisatie en reclame op zich. Sinds begin 2012, met de invoering van de nieuwe productlijn „Eco Balance“, ondersteunt Parador de wereldwijd actieve organisatie  „Plant-for-the-Planet“. De succesvolle samenwerking wordt ook in de volgende jaren verder uitgebouwd.

Positieve tussenbalans

Eco Balance is bij meer dan 800 handelaars in Duitsland geplaatst, er werden in totaal meer dan 100.000 bomen geplant en ongeveer 100 kinderen tot klimaatambassadeurs opgeleid. „Daarop zijn we zeer fier", aldus Volkmar Halbe, Voorzitter van de Directie van Parador, „want de ondersteuning van Plant-for-the-Planet is zeer belangrijk voor ons. Het verheugt ons dat we samen met onze handelspartners het thema duurzaamheid stimuleren en nu ook de GD Holz in het kader van de branchedag 2013 dit succesvol initiatief wil steunen.“