Nieuw in het laminaat Classic-assortiment 2014

Coesfeld, januari 2014 – Klassieke thema’s en buitengewone decors, ook voor de mainstream verrijken vanaf 2014 de laminaatreeks „Classic“ van Parador.

Scheepsvloeren uit eerder „bloemachtige“ houtsoorten, eik-landhuisvloeren in matte witte kleur en rustieke laminaatsoorten, die geïmiteerd zijn van oude, door duidelijke gebruikssporen getekende houten vloeren, zetten moderne accenten..

Scheepsvloeren opnieuw bedacht

„State of the Art“ is het leitmotief voor alle producten van Parador. Dit is ook het geval voor nieuwe 3-stroken-scheepsvloeren, waarvoor de premium fabrikant een speciale persplaat ontwikkeld heeft die harmonisch op de decors afgestemd is, en die hen daarmee een zeer natuurlijke, authentieke uitstraling geeft. En ook aan de andere zijde van eik zijn er scheepsvloeren in het Parador programma: eerder „bloemachtige“ houtsoorten zoals walnoot, es, lariks of bergulme stellen de scheepsvloeren in een nieuw licht. Het laminaat „Classic 1050 wit essen gekalkt" is een gezellig scheepsvloerdecor dat zich met zijn discrete, wit-grijze kleurtoon goed in een moderne omgeving integreert.

thumb_classic105053f2506d98cca

Laminaat "Classic 1050 witte essen gekalkt".

Matte uitzichten zorgen voor een moderne look

De landhuisvloer „Walnoot natuur landhuisvloer" verbindt rustiek karakter met elegantie in een eerder donkere bruine toon. Voor een moderne look zorg het uitzicht dat in vele bereiken van het interieurdesign zijn weg gevonden heeft.

thumb_Classic_1050_Walnuss_natur_Landhausdiele

Laminaat "Classic 1050 walnoot natuur landhuisvloer".

Traditie en moderniteit

De vintage-stijl is nog altijd een trend en met de laminaatvloer „Eiken Tradition grijs beige“ kunnen landhuisdromen met moderne wooneisen verbonden worden: dankzij zijn levendige structuur en zijn heldere, lichtgrijs-bruine kleurtoon voegt deze vloer zich ook in elke omgeving in.

thumb_Classic_1050_Eiche_Tradition

Laminaat "Classic 1050 Eiken Tradition grijs beige landhuisvloer".

Oeroude vloeren stonden model

Voor het decor „Eiche Heritage“ stonden oeroude vloeren model: Men stelt zich een oude houten vloer voor die op sommige plaatsen opengebroken is en daar met ingeplante stukken kops hout gerepareerd werd. Dit sterke, rustieke vloerbeeld heeft Parador authentiek geïmiteerd. Dit gezellige decor past bij liefhebbers van de vintage-stijl. Ook de landhuisvloer „Eiche Artdéco Vanille“ hoort bij deze reeks. Hier werden sterke scheuren met een qua kleur opvallende spatel verwijderd.

thumb_Eiche_Heritage_natur

Laminaat "Classic 1050 Eiken Heritage natuur".

thumb_Eiche_Artdeco_Vanille

Laminaat "Classic 1050 Eiken Artdeco Vanille"

Download-link naar de foto's in hoge resolutie