Historische vloerbeelden met laminaat

Coesfeld, april 2013 – Het verlangen naar het vertrouwde, het oude bekende is een sterk gevoel van onze tijd

thumb02_07-2013_TrendKlassik„Eiken Versailles“ toont een elegante, Franse visgraat. De grote planken in het Trendtime 8-formaat 1285 x 330 mm bewijzen dat herwerkte klassiekers moderne wooneisen kunnen vervullen. Met „Eiken Maritiem" kan men zich de flair van de grote verre wereld in huis halen, want deze vloer is een aangepaste versie van een typisch scheepsdek. Ook het schaakborduitzicht van het decor „Eiken Louvre“ is een klassieker, die gevoelens naar mooie oude tijden oproept. De laminaatvloer „Classic 1040 kops hout eiken" verbindt het bekende kops houten parket met de voordelen van een laminaatvloer: De vloer wordt heel eenvoudig gelegd door de planken aan elkaar te klikken. De overgangen tussen de verschillende planken zijn praktisch perfect gemaakt, zodat men nauwelijks kan zien dat het hierbij om een imitatie gaat. Zo kan men het uitzicht van een kops houten vloer ook in zijn eigen thuis eenvoudig realiseren. Alle decors zijn verkrijgbaar in moderne kleuren.

thumb01_07-2013_TrendKlassikHistorische parketpatronen – moderne techniek

De nieuwe parketvloeren, die klassieke plaatsingpatronen in vlecht- en dobbelsteenuitzicht tonen, zijn majestueus. Ze toveren de charme van oude tijden in het eigen huis. Parador heeft deze patronen op landhuisvloeren gerealiseerd, die per kliktechniek eenvoudig en zeker geplaatst kunnen worden en die de oude meesterkunst op de vloer weer tot leven laten brengen.

MEER INFO

LAMINAT TRENDTIME