iF Design Award 2013

Coesfeld, maart 2013 – Goud voor Parador en D’art Design

Awards

De beursstand van Parador op de Domotex 2012 werd in maart met de hoogste onderscheiding van de iF communication design awards in de categorie corporate architecture beloond.

De uitstekend bezette jury motiveerde haar beslissing met de volgende woorden: „De hele beursstand is eerder terughouding en zeer precies gemaakt, en vertoont een ongelofelijk mooie transparantie. Wij zijn zeer overtuigd van dit concept.“ Volkmar Halbe, Voorzitter van de Directie van Parador, en Guido Mamczur, Directeur van de D’art Design Groep, namen de onderscheiding tijdens de feestelijke huldiging in de BMW Welt München in ontvangst. Birgit Kunth, Hoofd Marketing bij Parador, geeft uitleg over de waarde van de onderscheiding voor Parador: "De monolitische beursstand toont de waarde van het werk Parador in de driedimensionaliteit. Wij willen mensen fascineren met gelijktijdig veeleisende, innovatieve en waardevolle producten. De beursstand als open platform bood een uitstekende gelegenheid om nieuwe handelscontacten te leggen en was daarmee ook op het vlak van de verkoop een succes over de hele lijn.“

De iF design awards weerspiegelen de actuele tendensen en de rendabiliteit van goed gemaakte producten. Bij de iF communication design award 2013 werden in totaal 1.086 creatieve werken ingediend.

Slechts 20 werken van in totaal 346 winnaars van de iF communication design award werden met een gouden onderscheiding gehuldigd.

thumb03_03-2013_iF_Design_Award